donderdag 8 maart 2012

Philippe Gilbert: slechte conditie of slechte marketingstunt?

Dag BMC-vriendjes!
Bron: nieuwsblad.be
De beelden van Philippe Gilbert die pijnlijk moest lossen bij de ploegentijdrit, gingen de wereld rond. Het officiële sein voor de pers om het Gilbert-bashen te beginnen. Anders eten we onze helm op.



SMS

Dirk De Wolf in een zeldzame poging
om de lippen stijf op elkaar te houden
Bron: sporza.be
Dan werkt Gilbert het nog zelf in de hand. Als je de pers niet op je dak wil halen, wie is dan de laatste persoon die je inlicht over je slechte conditie? Inderdaad, Dirk De Wolf. Maar wie ontving er een sms'je? Inderdaad, Dirk De Wolf. Wie liet meteen het berichtje zien aan de persjongens? Inderdaad, Dirk De Wolf. Wie wees er meteen op het professionalisme bij BMC? Inderdaad, Dirk De Wolf.

BMC
Bij zijn ploeg maken ze zich geen zorgen. Het was de bedoeling dat we Phil gingen opofferen. Phil piekt later. Phil weet waar hij mee bezig is. En als ultiem bewijs dat er voor BMC niets aan de hand is, een hele fiere tweet: "Did you notice Gilbert's new Bell time trial helmet at #TirrenoAdriatico" Om die helm goed in beeld te brengen, lieten ze Phil zelfs helemaal uitzakken tijdens de ploegentijdrit. 
Als het BMC-bashen stilaan geen item wordt in de sportpers, eten we Phils tijdrithelm op.

Lees ook:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten