woensdag 8 februari 2012

Twinterview: Koen de Kort

Koen de Kort staat ons beleefd te woord.
Bron: 1t4i.com 
Op de dag dat Nederland rouwt - iet get nie oan, geen Elfstedentocht, dus -, is er ook goed nieuws. De Nederlandse wielerploeg 1t4i beleeft een topdag. De Vlaamse wildcards vallen binnen, zowel voor de E3-Prijs Harelbeke als voor de Ronde van Vlaanderen. Bovendien finisht Tom Veelers knap tweede in een haast Vlaamse waaieretappe in het winderige Qatar. Trainen in de windtunnel levert 1t4i stilaan resultaat op. Ploegmaat Koen de Kort beaamt dat en geeft in één moeite door een twinterview vanuit Qatar. 






Wielerg@k (@wielergekblog): Indien ik geen coureur was geworden, dan was ik...

@koendekort: Ik heb opleiding bewegingswetenschappen maar indien geen wielrenner waarschijnlijk medische opleiding gedaan: arts waarschijnlijk.


Wielerg@k: Welke klassieker vind je de minste uitstraling hebben?
@koendekort: Wow, minste uitstraling. Moeilijke vraag en waarschijnlijk heel persoonlijk. Ik zou elke klassieker wel willen winnen.


Wielerg@k: In 2012 win ik ...
@koendekort: Een etappe in een world tour wedstrijd


Wielerg@k: Wie is je beste maat in het peloton?
@koendekort: Greg Henderson. En binnen de ploeg Roy Curvers.


Wielerg@k: De beste fiets waar ik ooit op reed, was...
@koendekort: De Felt van dit jaar vind ik ook echt de beste fiets waar ik ooit mee reed.


Wielerg@k: Wie is de knapste wielerWAG van het peloton?
@koendekort: Kaitlin Bell


Wielerg@k: Wat is het topnummer op je iPod?
@koendekort: Canned Heat van Jamiroquai


Wielerg@k: Wie wordt de revelatie van 2012?
@koendekort: John Degenkolb



websites:
www.koendekort.nl

www.1t4i.com


Lees ook: 
Ronde van Qatar: opnieuw winst voor Boonen

De noodzakelijke skills

Geen opmerkingen:

Een reactie posten