donderdag 15 december 2011

Twinterview: Jasmine Vangrieken, toekomstig Mevrouw Vansummeren

Deze dame heeft sinds 10 april 2011 in de wielerwereld een status verworven die vergelijkbaar is met die van Lore Van de Weyer, de vriendin van Tom Boonen. Aan het woord op Twitter is Jasmine Vangrieken, de vriendin en toekomstige vrouw van Johan Vansummeren. Een aangenaam gesprekje in acht vragen over een voorliefde voor het stof, de modder en de kuiltjes van Roubaix, en voor de propere jongens in het peloton. Behalve Johan is dat een Italiaan. Toch blijkbaar één die scoorde het afgelopen seizoen.






Wielerg@k: Dag Jasmine! Vul aan: "Mocht Johan geen coureur geworden zijn, dan zou hij..."

Jasmine Vangrieken (@minavangrieken): "Pff... amai :)" <denkt na> "... hard moeten studeren hebben op de hogeschool. Maar qua richting geen idee. Een ander beroep was geen optie :)"

Wielerg@k: Zou je de koers volgen, mocht je niet verloofd zijn met een coureur?

Jasmine VG: "Ja op tv en enkel de grote koersen. Rvv, p-r, de tour eens een rit, het wk. Maar ik zou niet naar de koers gaan en onderweg gaan afsteken."

Wielerg@k: Wie is de knapste wielrenner in het peloton (op ruime afstand van Johan, dat spreekt voor zich)?

Jasmine VG: "Er zitten weinig mooi tussen naar mijn smaak. Pozzato is wel ne mooi verzorgde man vind ik."

Wielerg@k: Wat is jouw koosnaampje voor Johan? Ook "Summie" of iets anders?

Jasmine VG: "Lieveling :)"

Wielerg@k: Is Johan thuis de kopman/helper/soigneur/ontsnappingskoning?

Jasmine VG: "Bwa de helper doe maar."

Wielerg@k: Ik ben gevallen voor Johans...

Jasmine VG: "Verzorgde uiterlijk. Hij is ook heel lief en attent."

Wielerg@k: Vul aan: "Johan is gevallen voor mijn..."

Jasmine VG: "Mijn kuiltjes in mijn wangen."

Wielerg@k: Als laatste: "Welke koers wens je Johan toe in 2012?"

Jasmine VG: "Nog een p-r natuurlijk want dat is toch zijn droomkoers. Maar voor mij maakt het niet uit welke koers hij zou winnen. Ik ben altijd fier op hem."

Wielerg@k: <dankt Jasmine uitgebreid en wenst haar en Johan een onvergetelijk huwelijk toe>

Jasmine VG: "Graag gedaan!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten