dinsdag 10 januari 2012

Twinterview met Kenny Dehaes

Bron: De Morgen
Na Greg Van Avermaet, is het deze keer de beurt aan Lotto-Belisol-renner Kenny Dehaes om zich even kort in onze Twinterview-zetel te nestelen. Ook op hem vuurden we onze acht vragen af. Meteen weten we wie dit seizoen met de tricolore gaat lopen en wat échte liefde is.



Wielerg@k (@Wielergekblog): Dag Kenny! Vul aan: "Indien ik geen coureur geworden was, dan was ik ..."
Dehaes (@Kennydehaes): "... motorcrosser geworden."

Wielerg@k: Welke klassieker vind je de minste uitstraling hebben?
Dehaes: Geen enkele, elke klassieker heeft zijn charmes.

Wielerg@k: Vul aan: "In 2012 win ik..."
Dehaes: ... het Belgisch kampioenschap.

Wielerg@k: Wie is je beste maat in het peloton?
Dehaes: Steven De Neef, die in november afscheid nam...

Wielerg@k: Vul wederom aan: "De beste fiets waar ik ooit op reed, is..."
Dehaes: Een Ridley.

Wielerg@k: Wie is de knapste wielerWAG van het peloton?
Dehaes: Romina Planckaert, mijn vriendin.

Wielerg@k: Wat zijn je favoriete nummers op je iPod?
Dehaes: Mijn leven van Andy Sierens.


Wielerg@k: Ten slotte: "Wie wordt de revelatie van 2012?"
Dehaes: Jens Debusschere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten