zondag 5 augustus 2012

Olympische Spelen: Goud voor Aleksandr Vinokourov

Niet verkocht
Eerst het positieve nieuws: Bradley Wiggins heeft goed gereageerd op de vragen bij de alcoholcontrole. "Ja, ik heb me voor het eerst in negen maanden laten gaan om me zo zat te zuipen als een aap." 


I don't know left from right
Een mens zou voor minder; Vodka Vinokourov haalde weer zijn zwart geld van de bank en stak het in het achterzakje van Rigoberto Uran. Dat is een vinnig Colombiaantje die links niet van rechts weet te onderscheiden. "Zijn we in Groot-Brittanië? Dan moet ik links rijden. Maar nog steeds geldt de voorrang van rechts. Even achteruit kijken voor ik de koninklijk sprint naar Buckingham Palace inzet."


Beste Queen Betty, here I am Specialized for you!
Bron: www.wielerzone.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten