donderdag 28 juni 2012

Voorbeschouwing Tour de France 2012 - het parcours: etappe 20, Parijs

Bron: shoppenparijs.nl
Aux Champs-Elyssées
Exclusief: u krijgt hier in primeur de afloop van de Tour 2012. Wij schakelen daarom rechtstreeks over naar onze correspondent ter plaatse die vast wel wat te vertellen heeft. ... Roger?!

- Wat is't?


Roger, waar zit je en wat zie je daar?
- Hier in dat boerengat? Ik zie hier niemand niet, begot.


Roger, we hadden je al veel vroeger verwacht, en ik zie dat je een geel truitje draagt.
- Maar vent, dat is de tricot waar ik eens al mijn zweet mee heb afgekuist.
- Weet gij dat die fransozen hun kaas maar naar mij blijven smijten?
Bron: 3dwvl.be


En, Roger, wie wint er dit jaar? Evans, Wiggins? Wat doet Wout Poels en wat brengen Jelle Vanendert en Jurgen Van den Broek? Gesink, Mollema en Kruijswijk?
Maar ik win, verdomme! Ik sta hier toch als eerste onder die grote stelling. En ik trap het hier af.

En laat mij nu gerust! Zoekt zelf een winnaar voor in Parijs!
Roger Frustré.


Lees ook:
Dossier Tour de France 2012
Dossier Roger Frustré

Geen opmerkingen:

Een reactie posten